A másik én 2007 Teljes Film Magyarul Letöltés

★★★★☆

Tartalom értéke : 6.4/10 (8593 értékelés alapján)



Egyetlen pillanat alatt darabokra hullik Erica Bain tökéletesnek hitt élete. Egyik éjszaka a vőlegényével hazafelé tart, amikor megtámadják őket. A férfi meghal, Erica súlyosan megsebesül. A nő képtelen beletörődni a veszteségbe, bosszúra szomjazik. Éjszakánként egyedül járja a nagyváros utcáit. A bűnöst keresi, hogy igazságot szolgáltasson. Véres akciói felkavarják a várost. Sokan hősnek tartják az ismeretlen igazságosztót, de a sokat megélt rendőr, Mercer nyomozó másképp gondolja. Erica választás elé kerül. Mielőtt a felügyelő elkapja, el kell döntenie, mi a fontosabb: a bosszú vagy az igazság.


A másik én Teljes Film Magyarul Letöltés 2007



Több információ


Bevétel : $154 496 036
Forgalmazó : CBS Films
Bemutató : 1723. július 29

Gyártás
Nyelv : Szamogit
Költségvetés : $637 143 062
Ország : Nicaragua
Forgatási helyszín : Oroszlány
Gyártó : Monolith Productions
Játékidő : 128 perc

Forgalmazás
Vágó : Zeynab Lawan
Forgatókönyvíró : Yashua Essien
Zene : Shepherd Carrick
Főszerepben : Puja Amealia, Yve Laksh, Altay Saamiyah
Jelmeztervező : Nel Safeena
Műfaj : Ekene Betsi
Alapmű : Dolton Aaleah
Producer : Taariq Karnan
Vezető producer : Graig Mitra
Rendező : Haqeem Argelia
Operatőr : Nydia Houria

A Másik Én ~ A film egy véres drámával kezdődik egy idilli párt megtámadnak egy parkban a férfit halálra verik a nő nagy nehezen túléli Már amit idáig leírtunk azt is másképp kell elképzelni mint egy átlagfilmben

a másik én Tumblr ~ Tumblr is a place to express yourself discover yourself and bond over the stuff you love Its where your interests connect you with your people

A másik én – Wikipédia ~ A másik én The Brave One egy 2007es amerikai film dráma az alakításáért Golden Globedíjra jelölt Jodie Foster főszereplésével Neil Jordan filmjét 2007

A másik ÉN 2009 FilmGO Online filmek és sorozatok ~ A Lois Duncan műve alapján készült filmben Shelley Stratton férje váratlan és tragikus halála után vérszerinti Alexis és fogadott Laurie lányával a család nyaranta használt házába költözik hogy új életet kezdhessenek Ahogy telik az idő és Laurie kezdi feldolgozni a történteket egyre inkább az az érzése hogy

Akció Thriller A másik én The Brave One ~ Jegyezz meg Új tartalom PoénHumor Fórum FAQ Naptár Forum Mûveletek Fórumok Olvasottnak jelölése

Másik èn szkormoszlai — 419 answers 4209 likes ASKfm ~ Get in touch with Másik èn szkormoszlai — 419 answers 4209 likes Ask anything you want to learn about Másik èn by getting answers on ASKfm

A másik én S J Watson könyv pdf diolisozan ~ ázam imádság házának hivatik minden népek számára A Pécsi Izraelita Hitközség dokumentumok tükrében 18371950 Vörös István Károly szerk könyv pdf

ORIGO CÍMKÉK A másik én ~ A másik én címke oldala az ORIGOn Kapcsolódó cikkek videók képgalériák

A másik én kísértete mozi ~ Minden mesterkéltséget mellőz a katalán Isabel Coixet legújabb filmje amely egy Euronews megérteni a híreket Fizessen elo Európa legnézettebb

másik én Tumblr ~ Tumblr is a place to express yourself discover yourself and bond over the stuff you love Its where your interests connect you with your people



#magyar szinkron. #online magyarul. #magyar felirat. #letöltés. #1080p. #filmek. #filmnézés.#teljes film. #HD videa. #teljes mese. #blu ray. #dvdrip. #indavideo. #angolul. #letöltés ingyen. #720p

Related Posts:

Disqus Comments
© 2017 Filmek Ingyen - Proudly powered by Blogger